مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-10سياسي

طراحی 2 هزار پایگاه مسجد محور در محلات خراسان رضوی


2هزار پایگاه مسجد محور در محلات طراحی شده و 150 مرکز تخصصی پیشیبانی راه اندازی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار یعقوب علی نظری ظهر امروز در مراسم مسجد سنگر سلامت، بسیج محلی مقابله با تصمیم گرفتیم با جدیت وارد عمل شویم، اگر چه این موضوع از اسفند ماه 98 در دستور کار سپاه و بسیج قرار گرفت، اما با توجه به شرایط موجود فعالیت ها باید به صورت جدی تر انجام شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه براساس سه اصل فعالیت هایمان را شروع کردیم، بیان کرد: اصل اول مساجد هستند که جایگاه معنوی و قدرت معنوی ما هستند، بنده معتقدم هرکاری که در بستر مساجد اتفاق بیافتد برکت دارد.

وی خاطرنشان کرد: پایه دوم ما دانشگاه علوم پزشکی با مدیریت دکتر بحرینی و پایه سوم ما اقدامات اجرایی بسیج و سپاه پاسداران است که با استفاده از ظرفیت این سه اصل و پایه این برنامه را آغاز کردیم.

سردار نظری با تأکید بر این مطلب که اصرار داشتیم این طرح از همین امروز آغاز شود، زیرا اگر یک روز دیرتر شروع شود به همان اندازه خسارت می بینیم، بیان کرد: حتی اگر یک نفر را در مسیر سلامت قرار دهیم امری خوشایند است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: از امروز 2هزار پایگاه سلامت مسجد محور در سطح خراسان رضوی با اقدامات 4 هزار پایگاه در دو بخش خواهر و برادر تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی 2 هزار پایگاه مسجد محور در محلات خراسان رضوی

طراحی 2 هزار پایگاه مسجد محور در محلات خراسان رضوی