مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-10سياسي

سهل انگاری مدیران در آذربایجان غربی مورد پیگیری دستگاه قضایی قرار می گیرد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: بیشترین نابسامانی ها در حوزه تعدی به حقوق عمومی و تغییرکاربری ها و منابع طبیعی، ناشی از ترک فعل مدیران است و بعد از این سهل انگاری و کوتاهی که توسط مدیران انجام می شود مورد پیگیری جدی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی اکبر گروسی در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال استان با اشاره به اینکه بیشترین نابسامانی ها در حوزه تعدی به حقوق عمومی و تغییرکاربری ها و منابع طبیعی، ناشی از ترک فعل مدیران است اظهار داشت: بعد از این سهل انگاری و کوتاهی که توسط مدیران انجام می شود مورد پیگیری جدی قرار می گیرد.

وی افزود:دستورالعمل جدید رییس قوه قضاییه در خصوص ترک فعل مدیران و دستگاه های اجرایی قانون مدار و بسیار ارزشمند بوده و ضروری است رسانه ها به صورت مطلوب به آن پرداخت کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: چراکه اگر در وقت مناسب به موضوعات ورود پیدا می کردند نابسامانی ها و ناهنجاری های کنونی در برخی امور به وجود نمی آمد و سوداگران زمین و ملک و منابع طبیعی دستشان کوتاه می شد.

گروسی اضافه کرد: در حال حاضر تخریب ویلاهایی با آن همه هزینه های کلان که به صورت غیر قانونی ساخته شده اند به نوعی آسیب به بیت المال هم محسوب می شود وچنانچه در ابتدا و قبل از شکل گیری تخلف و جرم با آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری مدیران در آذربایجان غربی مورد پیگیری دستگاه قضایی قرار می گیرد

سهل انگاری مدیران در آذربایجان غربی مورد پیگیری دستگاه قضایی قرار می گیرد