مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 20:202020-11-10سياسي

6090 درخت به یاد شهدای قم کاشته شد


همزمان با ایام بزرگداشت روز قم و با مشارکت ستاد کنگره ملی شهدای استان و شهرداری، آیین غرس نهال 6090 شهید استان در بوستان یادمان شهداء برگزار شد.

- ایسنا/قم همزمان با ایام بزرگداشت روز قم و با مشارکت ستاد کنگره ملی شهدای استان و شهرداری، آیین غرس نهال 6090 شهید استان در بوستان یادمان شهداء برگزار شد.

در آیین غرس نهال 6090 شهید استان قم در بوستان یادمان شهداء، عملیات اجرایی و تکمیل بوستان نیز آغاز شد و مدیران و مسئولان هر یک به نمایندگی از شهدای بزرگوار نهالی را غرس کردند.

در این بوستان در جهت گرامیداشت 6090 شهید استان قم 6090 نهال عرصه 11 هکتاری بوستان و در انتهای شهرک شهید زین الدین غرس می شود.

گفتنی است بوستان یادمان شهدا همزمان با شکل گیری جریان کنگره ملی شهدای استان قم تحویل داده شده است و به زودی توسعه بوستان رقم می خورد.

خاطرنشان می شود نهال ها از میوه های قرآنی مانند انجیر، انار و زیتون انتخاب شده و از درخت سرو هم به عنوان نماد مقاومت استفاده می شود.

در این آیین که به همت شهرداری قم و در قالب برنامه های کنگره ملی شهدای استان برگزار شد مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در عرس نهال و توجه به فاصله گذاری در مراسم بیان کرد: به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم، مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6090 درخت به یاد شهدای قم کاشته شد

6090 درخت به یاد شهدای قم کاشته شد