مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-11سياسي

نماینده ایلام به «مهربانو» رادیو تهران می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه جدید مهربانو که از رادیو تهران پخش می شود با معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه روی آنتن می رود، - برنامه مهربانو رادیو تهران پنجشنبه این هفته 22 آبان، میزبان سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه جدید مهربانو که از رادیو تهران پخش می شود با معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه روی آنتن می رود، این هفته سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی مهمان برنامه است.

زرین کشاورز تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: برنامه مهربانو کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که پنجشنبه ها از ساعت 18:30 با معرفی زنان برتر و نمونه در جامعه، میزبان بانوانی است که نه تنها نقش موثری در تحکیم بنیان خانواده دارند بلکه با پذیرفتن مسئولیت های اجتماعی در عرصه های مختلف جایگاهی بس والا و ارزشمند در جامعه یافته اند.

وی افزود: در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی سارا فلاحی به عنوان نخستین زن ایلامی سنت شکنی کرد به بهارستان راه یافت.

سارا فلاحی نماینده ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و عضو فراکسیون محرومیت زدایی و گروه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایلام به «مهربانو» رادیو تهران می آید

نماینده ایلام به «مهربانو» رادیو تهران می آید