مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 08:002020-11-11اقتصادي

کشت کلزا در 35 درصد از مزارع استان زنجان انجام شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: کشت کلزا در 35 درصد از مزارع کشاورزی استان انجام شده است.

- جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه کشت کلزا دراستان زنجان آغاز شده است، گفت: کشت کلزا در 35 درصد از مزارع کشاورزی استان انجام شده است.

و ی با بیان اینکه کود مورد نیاز کود اوره، پتاس و فسفات دراستان تأمین و توزیع شده است، اظهار کرد: 350 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش در اختیار کشاورزان استان قرار می گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه بیش از 510 تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شده است، گفت: ارزش ریالی کلزاهای خریداری شده بیش از سه میلیارد تومان بود.

تاراسی با بیان اینکه امسال هشت مرکز خرید تضمینی کلزا و گلرنگ در استان زنجان فعال بود، تاکید کرد: قیمت خرید تضمینی کلزا چهار هزار و 660 تومان قیمت خرید تضمینی کلزا چهار هزار و 660 تومان و گلرنگ چهار هزار و 80 تومان بود.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته 790 تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شد، گفت: بر اساس پیش بینی جهاد کشاورزی انتظار می رود امسال حدود یک هزار و 360 تن کلزا و بیش از 200 تن گلرنگ از مزارع استان برداشت شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، ابراز کرد: دانه های روغنی دراستان به طور میانگین بیش از یک تن 800 کیلو در هکتار برداشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت کلزا در 35 درصد از مزارع استان زنجان انجام شده است

کشت کلزا در 35 درصد از مزارع استان زنجان انجام شده است