مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-11سياسي

دیابت هم مثل کرونا ستاد مقابله می خواهد


رییس هیئت مدیره موسسه خیریه دیابت اصفهان با بیان اینکه چندین سال است خواستار تشکیل ستاد و میز بحران دیابت در استانداری اصفهان با حضور دستگاه های اجرایی هستیم، - ایسنا/اصفهان رییس هیئت مدیره موسسه خیریه دیابت اصفهان با بیان اینکه چندین سال است خواستار تشکیل ستاد و میز بحران دیابت در استانداری اصفهان با حضور دستگاه های اجرایی هستیم، گفت: اگر امروز کرونا ستاد مقابله دارد، دیابت سال هاست نه ستاد و نه تشکیلاتی دارد.

محمدعلی عطاری در نشست خبری به مناسبت روز جهانی دیابت که امروز (چهارشنبه_21 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: نام گذاری روز جهانی دیابت برای جلب توجه مردم و مسئولان به این بیماری طولانی مدت است که فرد را سال ها معلول و به مرور نابود می کند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه آمار مرگ بر اثر دیابت با هیچ جنگی قابل مقایسه نیست، افزود: بیماری دیابت را به سیلی ویرانگر تعبیر می کنیم که در دنیا باعث مرگ و میر افراد در هر لحظه می شود.

وی با اشاره به عوارض جدی کرونا در بیماران دیابتی، گفت: دیابت بیماری مهم، شایع، ناتوان کننده و پرهزینه ای است که عوامل متعددی باعث بروز آن می شود از جمله کم تحرکی، استرس و چاقی، دخانیات و ژنتیک.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیابت هم مثل کرونا ستاد مقابله می خواهد

دیابت هم مثل کرونا ستاد مقابله می خواهد