مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-11اقتصادي

توقیف محموله قاچاق 600 میلیاردی قطعات خودرو


ارزش ریالی تخلفات گمرکی ثبت شده توسط پلیس گمرک ما از ابتدای سال تا کنون نزدیک به 43 میلیارد ریال است که این رقم مستقیم به حساب دولت واریز شده است.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: پلیس گمرک 112 کانتینر قطعات خودروی خارجی که ارزشی معادل با 600 میلیارد ریال داشت را شناسایی و توقیف کرد و در این ارتباط 247 پرونده تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی روز چهارشنبه افزود: پلیس گمرک در حوزه کنترل و بررسی محموله‌های گمرکی از ابتدای سال تاکنون 106 هزار محموله گمرکی را رصد و مانیتورینگ داشته‌اند.

همانطور که می‌دانید هر کالایی که وارد کشور شود تا زمانی که به مقصد خود برسد از سوی پلیس گمرک ما رصد و به صورت شبانه روزی کنترل می‌شود.

وی گفت: ارزش ریالی تخلفات گمرکی ثبت شده توسط پلیس گمرک ما از ابتدای سال تا کنون نزدیک به 43 میلیارد ریال است که این رقم مستقیم به حساب دولت واریز شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: همچنین 33 مورد شناسایی تخلفات گمرکی داشته‌ایم و 247 مورد پرونده‌هایی در حوزه قاچاق کالا تشکیل شده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال یکی از تخلفات شناسایی شده، شناسایی و احصا تخلفات سه هزار میلیاردی یکی از شرکت‌ها بود که به مرجع قضایی هم اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله قاچاق 600 میلیاردی قطعات خودرو

توقیف محموله قاچاق 600 میلیاردی قطعات خودرو