مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-11اقتصادي

تکمیل تعدادی از طرح های بازآفرینی ملایر در آینده نزدیک


معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل تعدادی از طرح های بازآفرینی ملایر در آینده نزدیک خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر مهدی عبوری ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات طرح های بازآفرینی شهری ملایر با اشاره به بازدید از طرح های بازآفرینی شهرستان ملایر اظهار کرد: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته تعدادی از این طرح ها امسال افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی بازدیدی که از عملیات اجرایی مرکز درمانی منطقه سرجو ملایر داشتیم قول مساعد می دهیم همه اعتبار برای اجرای این طرح  تامین و تا دهه فجر شاهد افتتاح این طرح باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سایر طرح های بازآفرینی شهرستان از جمله کانال آبرو شمس آباد گفت: این طرح باید از کمربندی شهر عبور و به مرکز اصلی در تصفیه خانه واقع در منطقه ناسیونال برسد.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم نیز برای این طرح تامین خواهد شد گفت: با توجه به  آسیب های اجتماعی در منطقه شمس آباد ملایر، ایجاد سرای محله در این منطقه می تواند یک طرح جدید در حوزه بازآفرینی شهر باشد.

عبوری اظهار کرد: برای طرح مجتمع تجاری و فرهنگی میدان استاندارد جزء طرح های شهرداری است و دارای نواقص است که در صورت رفع نواقص از محل کمک به شهرداری اعتبار لازم را به این طرح اختصاص خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل تعدادی از طرح های بازآفرینی ملایر در آینده نزدیک

تکمیل تعدادی از طرح های بازآفرینی ملایر در آینده نزدیک