مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 14:352020-11-11سياسي

طرح های فرهنگی نیمه تمام خراسان شمالی اعتبار دریافت می کنند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: تمامی طرح های نیمه تمام استان در حوزه فرهنگی با پیشرفت فیزیکی بالا امسال مورد حمایت اعتباری قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد برادران ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان برای طرح هایی که در حاشیه شهرها و روستاها دارند از ظرفیت خیران استفاده کنند و تعداد زیادی از کودکان را زیر پوشش ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در بیشتر زمینه ها تاکید کرد و گفت: برای اجرایی شدن خوب طرح ها باید از ظرفیت و مشارکت مردم بهره برداری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اظهار تأسف از افزایش آمار آسیب های اجتماعی و اقدام به خود کشی افزود: در این زمینه نیز دانشگاه ها می توانند ما را خوب کمک کنند که در این راستا نیازمند تحقیقات مفصل هستیم تا این آسیب ها ریشه یابی شود و همچنین راهکارهایی برای برطرف شدن مشکلات نیز ارائه دهند.

اجرای طرح پیک امید در خراسان شمالی حسن پارسی پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی نیز در این نشست، طرح های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های فرهنگی نیمه تمام خراسان شمالی اعتبار دریافت می کنند

طرح های فرهنگی نیمه تمام خراسان شمالی اعتبار دریافت می کنند