مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 15:502020-11-11ورزشي

آغاز دور برگشت لیگ کشتی از اول آذر


پس از لغو رقابت های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، دور برگشت لیگ کشتی آزاد و فرنگی از اول آذر در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

- پس از لغو رقابت های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، دور برگشت لیگ کشتی آزاد و فرنگی از اول آذر در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این سازمان لیگ کشتی برنامه مسابقات دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی را در دو طرح اعلام کرده بود.

از آنجایی که اتحادیه جهانی کشتی رسما اعلام کرده مسابقات قهرمانی جهان در سال 2020 برگزار نمی شود، دور برگشت لیگ بیستم از اول آذرماه آغاز می شود.

رییس کمیته لیگ فدراسیون کشتی با تایید این خبر گفت: طی هفته های اخیر بارها به تیم ها و کشتی گیران اعلام کردیم که آمادگی خود را حفظ کنند چراکه در صورت لغو مسابقات قهرمانی جهان بلافاصله مسابقات لیگ آغاز خواهد شد.

برنامه دور برگشت را هم چند روز قبل به باشگاهها ابلاغ کردیم و حالا که اتحادیه جهانی تصمیم به لغو مسابقات جهانی گرفته، همان طرح اول را اجرا می کنیم.

وی افزود: بر همین اساس مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی از اول آذرماه با برگزاری مراسم وزن کشی آغاز خواهد شد و رقابت های گروه الف طی روزهای 2 و 3 آذرماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور برگشت لیگ کشتی از اول آذر

آغاز دور برگشت لیگ کشتی از اول آذر