مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 17:452020-11-11سياسي

صدور اولین مجوز کسب وکارهای گردشگری در فضای مجازی آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از صدور اولین مجوز کسب وکارهای گردشگری در فضای مجازی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت فناوری های نوین در صنعت گردشگری، اظهار داشت: شرایط فعلی کشور و استان پیامی قابل تأمل برای ما در راستای لزوم تقویت گردشگری مجازی و بهره مندی از ظرفیت های آن دارد، لذا در این راستا اداره کل میراث فرهنگی استان طی سال جاری بر تقویت ظرفیت های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در این حوزه متمرکز و با فراهم سازی شرایط لازم درصدد ایجاد بستر مفید فعالیت برای جوانان است چراکه صنعت گردشگری جهانی امروز، صنعتی همه جانبه و گسترده است.

او افزود: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت هایی که در بخش گردشگری استان وجود دارد بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی در راستای معرفی در سطح ملی و بین المللی امری ضروری است، لذا در این راستا اولین مجوز کسب وکارهای گردشگری در فضای مجازی صادر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: صدور این مجوز به منظور تسهیل و رونق فعالیت بخش خصوص در فضای مجازی، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی دارای شرایط می توانند گواهینامه کسب وکارهای گردشگری در فضای مجازی را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اولین مجوز کسب وکارهای گردشگری در فضای مجازی آذربایجان شرقی

صدور اولین مجوز کسب وکارهای گردشگری در فضای مجازی آذربایجان شرقی