مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 19:452020-11-11اجتماعي

سنجش سلامت کلاس اولی‎ ها تا پایان آبان ادامه دارد


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: علی رغم شرایط کرونایی، برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان با پوشش 99 درصد انجام شده و تا پایان آبان ماه نیز این برنامه ادامه دارد.

- رییس سازمان آموزش و پرورش  استثنایی در نشست مشترک با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل و روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها به تشریح فعالیت سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دوران یی، برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان با پوشش 99 درصد انجام شده وتا پایان آبان ماه نیز این برنامه ادامه دارد.

وی افزود: یکی ازبرنامه های سازمان ایجاد پایگاه های دائمی سنجش در استان ها است که در همین راستا 32 اتاق عایق صدا برای سنجش نوآموزان در مراکز استان ها راه اندازی شده است.

رییس سازمان آموزش و پرورش  استثنایی با بیان اینکه دوازده تحول اساسی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در سال جاری رخ داده است اظهار کرد: استفاده از نتایج غربالگری طلایی، استفاده از  آزمون های به روز، ایجاد بستر پایایی و روایی در سنجش، تقویت بانک جامع آزمون ها، تحلیل های پژوهشی و داده کاوی از یافته های برنامه سنجش برای کاربردهای مداخله جویانه مدیریتی، تجهیز بیشتر پایگاه های سنجش، ایجاد پایگاه های ثابت و دائمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش سلامت کلاس اولی‎ ها تا پایان آبان ادامه دارد

سنجش سلامت کلاس اولی‎ ها تا پایان آبان ادامه دارد