مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 20:202020-11-11ورزشي

اقدام عجیب فدراسیون در خصوص ویلموتس/ ارسال مدارک به زبان فارسی!


فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت ویلموتس مبنی بر پرداخت نشدن دستمزد مرتکب اشتباهات سریالی شده و حتی مدارک مربوط به پرداخت دستمزد این سرمربی را به زبان فارسی به فیفا ارسال کرده است.

- اقدام عجیب فدراسیون در خصوص ویلموتس/ ارسال مدارک به زبان فارسی! فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت ویلموتس مبنی بر پرداخت نشدن دستمزد مرتکب اشتباهات سریالی شده و حتی مدارک مربوط به پرداخت دستمزد این سرمربی را به زبان فارسی به فیفا ارسال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از گذشت دو ماه از محکومیت 6 میلیون یورویی فدراسیون فوتبال از سوی فیفا در پرونده شکایت مارک ویلموتس، فدراسیون جهانی فوتبال بالاخره طی روزهای گذشته، مبانی این حکم (گراندز) را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا این فدراسیون در جریان دلایل محکومیت خود قرار گیرد.

پس از این، فدراسیون فوتبال 21 روز (سه هفته) مهلت دارد تا درخواست تجدیدنظر خود را در CAS به ثبت برساند و پس از ثبت درخواست تجدیدنظر، می تواند از فرصت بیشتری استفاده کرده و ظرف 10 روز متن کامل لایحه خود را به همراه ضمایم و مستندات به این دادگاه ارائه کند تا شاید در طی فرآیند رسیدگی مجدد به پرونده در دادگاه داوری ورزش، این محکومیت به میزان قابل توجهی کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عجیب فدراسیون در خصوص ویلموتس/ ارسال مدارک به زبان فارسی!

اقدام عجیب فدراسیون در خصوص ویلموتس/ ارسال مدارک به زبان فارسی!