مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-12سياسي

حمایت از حضور بانوان در زیست بوم نوآوری


سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ایجاد یک زیست بوم مساعد برای فعالیت نوآورانه بانوان و هموار کردن مسیر را اولویت معاونت علمی و فناوری دانست.

- سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ایجاد یک زیست بوم مساعد برای فعالیت نوآورانه بانوان و هموار کردن مسیر را اولویت معاونت علمی و فناوری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم تقدیر از زنان موفق کارآفرین شرکت های دانش بنیان دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اظهار کرد: در روزهای نخست حرکت زیست بوم دانش بنیان، مطالعه ای توسط پژوهشگران و اساتید برجسته تهیه و در قالب کتاب شناخت دره سیلیکون منتشر شد.

این کتاب این پرسش را که چرا این منطقه منحصر به فرد است پاسخ داد که بر وجود یک زیست بوم مساعد فعالیت های نوآورانه و وجود فرهنگ آن تاکید داشت.

وی با تاکید بر این که رویکرد، فرهنگ و نیروی خلاق باعث ایجاد این زیست بوم می شود، یادآورد شد : باید در جامعه، مسیر برای سرمایه گذاری خطر پذیر، حضور صندوق های جسورانه و وقف علمی فراهم شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به اینکه نقش بانوان در این زیست بوم جدید به خوبی نمایان شده است، گفت: این مبارزه میان زیست بوم دانش بنیان و اقتصاد سنتی و قدیمی شکل گرفته است و اکنون که در آغاز راه قرار داریم بهترین مجال و فرصت برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از حضور بانوان در زیست بوم نوآوری

حمایت از حضور بانوان در زیست بوم نوآوری