مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-12اقتصادي

روستای «سرارو» در مسیر توسعه و آبادانی


دهیار روستای سرارو در شهرستان سیریک گفت: عملیات دو پروژه مهم عمرانی در روستای سرارو با پیگیری و مشارکت دهیاری این روستا آغاز شد.

- عباس رییسی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیریک مطرح کرد: پروژه شبکه آبیاری نخلستان بطول 1300 متر با استفاده از آب دریاچه سد سرارو بصورت مشارکتی توسط جهاد کشاورزی و دهیاری روستا با هدف اشتغالزایی و احیای باغات فرسوده و قدیمی آغاز شد.

وی افزود: این پروژه به مساحت 50 هکتار و بالا بردن میزان بهره وری باغداران با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در روستای سرارو عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

دهیار روستای سرارو گفت: پروژه احداث سازه آبخیزداری بتنی با هدف مهار سیلاب های فصلی و جلوگیری از وارد آمدن خسارات به باغات و نخلستان روستا، تقویت سفره های آب زیرزمینی و مدیریت بهتر منابع آب روستا توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از دیگر پروژه های در حال ساخت روستاست.

رییسی عنوان داشت: در دو سال گذشته پروژه های خوبی در بخش های مختلف بویژه گردشگری در روستای گردشگرپذیر سرارو انجام شده است و پروژه های دیگری نیز در راستای توسعه روستا در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، گفتنی است روستای سرارو با جمعیتی بالغ بر 600 نفر در 20 کیلومتری شهرستان سیریک واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای «سرارو» در مسیر توسعه و آبادانی

روستای «سرارو» در مسیر توسعه و آبادانی