مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-12سياسي

امسال برنامه های هفته کتابخوانی مجازی برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: تمامی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار امسال به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: تمامی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار امسال به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

عاطفه زارعی پنجشنبه 22 آبان در جمع خبرنگاران، افزود: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با شعار دانایی، مانایی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی از برنامه ریزی 1480 برنامه در سطح شهرستان ها و مراکز استانها به مناسبت هفته کتاب خبر داد و اظهار کرد: عضویت رایگان در روز 24 آبان به صورت غیرحضوری و با پیش ثبت نام در سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی استان به منظور تکریم اعضای فعلی کتابخانه های عمومی، تمدید عضویت تمامی اعضای کتابخانه های عمومی کشور به مدت یک سال از 24 آبان به صورت رایگان و برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کوتاه کودک و نوجوان با محوریت کتاب، کتابخوانی و کتابخانه توسط محفل ادبی هگمتانه و اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان با عنوان دوست من کتاب از برنامه های این هفته به شمار می رود.

وی محورهای جشنواره ملی را در بخش شعر در سه رده سنی شامل بخش شاعران کودک از 7 تا 12 سال، بخش شاعران نوجوان از 13 تا 17 سال و بخش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال برنامه های هفته کتابخوانی مجازی برگزار می شود

امسال برنامه های هفته کتابخوانی مجازی برگزار می شود