مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-12سياسي

اجرای سند امنیت قضایی نیازمند پیگیری قاطعانه دادستان ها است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سند امنیت قضایی که اخیراً مورد ابلاغ قرار گرفته نیازمند ورود و پیگیری قاطعانه و جدی دادستان های حوزه های قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه دکتر علی اکبر گروسی در حاشیه نوزدهمین همایش سراسری دادستان های عمومی و انقلاب نظامی و ویژه روحانیت سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور رییس قوه قضاییه و دادستان کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: دستورالعمل های قوه قضاییه چراغ راه بوده و جنبه روشنگرانه دارد.

وی تصریح کرد: اگر اجمال و ابهامی در اجرای قوانین وجود داشته باشد، این دستور العمل ها آن را رفع می کند و دستگاه قضایی استان برای هر کدام از این دستورالعمل ها برنامه ریزی کرده و اجرای آنها را در دستور کار خود داشته و نظارت مداوم و مستمر براجرای آنها دارد.

  رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه صحبت های خود نقش و وظیفه دادستان ها را در انجام بسیاری از این دستورالعمل ها حائز اهمیت دانست و از دادستان های حوزه های قضایی خواست که با همت و تلاش جدی و مضاعف مفاد دستورالعمل های ابلاغی را در خصوص وظایفشان پیگیری و به منصه ظهور برسانند.

گروسی افزود: سند امنیت قضایی که اخیراً مورد ابلاغ قرار گرفته نیازمند ورود و پیگیری قاطعانه و جدی دادستان های حوزه های قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند امنیت قضایی نیازمند پیگیری قاطعانه دادستان ها است

اجرای سند امنیت قضایی نیازمند پیگیری قاطعانه دادستان ها است