مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 16:202020-11-12حوادث

دردسر عجیب یاقوت های زیر خاکی


پسر جوان وقتی کیسه سنگ‌های یاقوت را در خرابه پیدا کرد تصور نمی‌کرد فروش این یاقوت‌های تقلبی منجر به آدم ربایی و تهدیدهای مرگبار برای وی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چند روز قبل مأموران گشت یکی از کلانتری‌های شمال تهران به سرنشینان خودروی پژویی مشکوک شدند؛ یکی از سرنشینان خودرو که مرد جوانی بود با راننده و سرنشین دیگر درگیر شده بود و تلاش می‌کرد تا خود را از خودرو بیرون بیندازد.

مأموران با مشاهده این صحنه به خودرو نزدیک شدند و پسر جوان به‌ نام امیر را نجات داده و دو سرنشین دیگر خودرو بازداشت شدند؛ در بررسی‌های اولیه امیر مدعی شد این پدر و پسر که شوهر خاله و پسر خاله‌اش هستند او را ربوده‌اند.

سنگ‌های تقلبی بدین ترتیب پدر و پسر تحت بازجویی قرار گرفتند اما پسر جوان منکر آدم ربایی شد و گفت: من و پدرم در کار خرید و فروش عتیقه، سنگ و نقره هستیم؛ چند روز قبل امیر که پسر خاله‌ام است به سراغمان آمد و گفت 4 سنگ گرانقیمت دارد و پیشنهاد خرید آن را به ما داد.

وقتی سنگ‌ها را دیدیم به نظر یاقوت اصل آمد و من و پدرم تصمیم به خرید آن گرفتیم.

40 میلیون تومان در ازای 4 قطعه سنگ پرداخت کردیم، اما زمانی که سنگ‌ها را به ارزیاب نشان دادیم، او پس از محک زدن سنگ‌ها گفت که آنها تقلبی است و ارزش چندانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر عجیب یاقوت های زیر خاکی

دردسر عجیب یاقوت های زیر خاکی