مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 16:402020-11-12اقتصادي

بالغ بر 1000 واحد برای ساکنان مناطق پرخطر اهواز احداث می شود


معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: زمینی به مساحت 25 هکتار در منطقه سپیدار پشت مجموعه تالارها را برای احداث بالغ بر یک هزار 680 واحد مسکونی ویژه ساکنان مناطق پرخطر اهواز اختصاص داده است.

-  محمد جامع عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با پهنه های خطر موجود در مناطق مختلف اهواز، اظهار کرد: کل مجموعه منبع آب اهواز 90 هکتار است که از این 90 هکتار 11.

5 هکتار به عنوان پهنه خطر شناسایی شده است.

وی افزود: عمده خطراتی که در گذشته در منطقه کوی منبع آب رخ داد مربوط به خیابان 4 خالدی است که یک تراشه خاکی دارد که به منظور جلوگیری از خطر ریزش به طول 470 متر دیوار حائل بتونی جهت تثبیت تراشه خاکی گذاشتیم.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پروژه مربوط به دیوار کشی انجام شده و 60 درصدپیشرفت فیزیکی دارد و اکنون در حال نصب اسلب ها هستیم که ادامه این اسلب ها مجموعه ای از فلاور باکس ها نصب می گردند.

جامع بیان کرد: مجموعه این اسلب ها و فلاور باکس ها(که به صورت غرفه درآمده اند) حدود 73 غرفه تجاری است که با توجه به محوطه سازی که روبروی غرفه ها صورت می گیرد مجموعه فضای تفریحی و تجاری به صورت بازارچه ایجاد می شود که همان تعبیر بازآفرینی شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 1000 واحد برای ساکنان مناطق پرخطر اهواز احداث می شود

بالغ بر 1000 واحد برای ساکنان مناطق پرخطر اهواز احداث می شود