مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 16:452020-11-12اقتصادي

تولید روزانه 350 هزار ماسک در بروجرد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: کارخانه تولید ماسک بهداشتی در این شهرستان راه اندازی شده و روزانه 350 هزار ماسک در این واحد تولید می شود.

- ایسنا/لرستان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: کارخانه تولید ماسک بهداشتی در این شهرستان راه اندازی شده و روزانه 350 هزار ماسک در این واحد تولید می شود.

حمید آزادبخت امروز 22 آبان ماه، اظهار کرد: روزانه 250 هزار عدد ماسک بزرگسالان و 100 هزار ماسک خردسالان در این واحد صنعتی تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با سرمایه 20 میلیارد ریال راه اندازی شده و زمینه اشتغال 190 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی این شهرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش مهمی در تولید داروهای درمانی، محلول و ژل های ضدعفونی کننده دست و سطوح در کشور و استان ایفا کرده اند.

آزادبخت اضافه کرد: ماسک های تولیدی در این واحد صنعتی استاندارد بوده و کیفیت همه ماسک ها مورد تایید کارشناسان کنترل کیفیت است.

وی بیان کرد: همچنین روزانه 20 هزار ماسک توسط چهار واحد تولیدی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و باقیمت 1200 تومان در بروجرد تولید و توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 350 هزار ماسک در بروجرد

تولید روزانه 350 هزار ماسک در بروجرد