مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 17:502020-11-12اقتصادي

واگذاری پروژه های عمرانی جهاد کشاورزی سمنان به بسیج سازندگی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پروژه های عمرانی این سازمان برای اجرا به بسیج سازندگی واگذار می شود، گفت: جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی برای توسعه مناطق محروم مشارکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد عصر امروز در جلسه هماهنگی واگذاری پروژه های عمرانی جهاد کشاورزی به بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: بسیج سازندگی ظرفیت مناسبی برای انجام پروژه های مشارکتی در استان است.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم امری ضروری است، افزود: هدف از واگذاری پروژه های عمرانی جهاد کشاورزی به بسیج سازندگی استان سمنان استفاده از این ظرفیت و توسعه مناطق محروم و روستایی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه چندین پروژه آبی و قنات بعد از بررسی برای اجرا به بسیج سازندگی استان واگذار خواهد شد، افزود: رسیدگی به قنوات در مناطق کم برخوردار باعث توسعه این مناطق و رونق مناطق روستایی خواهد شد.

میرعماد افزود: آماده همکاری با بسیج سازندگی برای برگزاری دوره آموزشی مقنیان و صدور مدارک معتبر به منظور احیای قنات ها از سوی خود مردم به ویژه در شرق استان سمنان هستیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه این سازمان برای هرگونه همکاری با جهاد کشاورزی استان و انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پروژه های عمرانی جهاد کشاورزی سمنان به بسیج سازندگی

واگذاری پروژه های عمرانی جهاد کشاورزی سمنان به بسیج سازندگی