مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 18:302020-11-12ورزشي

بازگشت آرامش موقت به اردوی آلومینیوم سازان اراکی


پس از حواشی ایجاد شده برای تیم آلومینیوم اراک در پایان هفته اول لیگ برتر و شکست سنگین مقابل نساجی، به نظر می رسد در روزهای اخیر آرامش موقت بر این تیم حاکم شده است.

- ایسنا/مرکزی پس از حواشی ایجاد شده برای تیم آلومینیوم اراک در پایان هفته اول لیگ برتر و شکست سنگین مقابل نساجی، به نظر می رسد در روزهای اخیر آرامش موقت بر این تیم حاکم شده است.

در چند هفته اخیر و پس از انتخاب پرحاشیه سعید عباسی به عنوان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، این مدیرعامل جلسات مختلفی با مربیان و هواداران فوتبال اراک برگزار کرد و در دو روز اخیر هم اقدام به جذب چند بازیکن شاخص از جمله محسن ربیع خواه، جابر انصاری، محمد ایران پوریان و مرتضی آقاخان کرد تا اقبال عمومی در خصوص عباسی در اراک ایجاد شود.

عباسی همچنین به صراحت حمایت خود را از ادامه کار رسول خطیبی اعلام کرد و تاکید وی حضور این مربی روی نیمکت آلومینیوم در ادامه لیگ برتر بود تا رضایت هواداران که خوهان ادامه حضور رسول خطیبی بودند جلب شود.

عباسی که سابقه مدیرعاملی در تیم پرحاشیه و پرطرفداری همچون تراکتورسازی را در کارنامه دارد، به خوبی در چند روز اخیر حواشی باشگاه را مدیریت کرده و به دنبال این است که اراکی ها با کیفیت بهتر و سطج بالاتری در ادامه لیگ برتر حضور یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آرامش موقت به اردوی آلومینیوم سازان اراکی

بازگشت آرامش موقت به اردوی آلومینیوم سازان اراکی