مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-13سياسي

کارنامه نظام در بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه درخشان است


استاندار کرمانشاه با اشاره به گذشت سه سال از زلزله بزرگ آبان ماه 1396 کرمانشاه، گفت: با کمک مردم و حمایت همه جانبه مدیران دلسوز نظام و استان، توانستیم خدمات بسیار بزرگ و ماندگاری را در مناطق زلزله زده انجام دهیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به گذشت سه سال از زلزله بزرگ آبان ماه 1396 کرمانشاه، گفت: با کمک مردم و حمایت همه جانبه مدیران دلسوز نظام و استان، توانستیم خدمات بسیار بزرگ و ماندگاری را در مناطق زلزله زده انجام دهیم.

هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه ریزی استان با اشاره به زلزله بزرگ سال 1396 استان، اظهار داشت: در حوزه امداد و نجات و بازسازی خرابی های ناشی از زلزله توانستیم یک رکورد بسیار خوب و بی نظیر را در دنیا به ثبت برسانیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: زلزله سرپل ذهاب یک بحران بسیار بزرگ بود که نظام جمهوری اسلامی کاملا سربلند از آن بیرون آمد و به عنوان یک برگ زرین در تاریخ انقلاب ثبت شد.

وی یادآور شد: در ایام زلزله کانال های معاند با نیت ناامید کردن مردم به شکل گسترده به دروغ پردازی و سیاه نمایی پرداختند که خوشبختانه در این عرصه ناکام ماندند.

مدیر ارشد استان حضور پررنگ شبکه های اجتماعی را یکی از ویژگی های زلزله سرپل ذهاب عنوان کرد و گفت: در زلزله های بم و و رودبار این فضای مجازی و شبکه های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه نظام در بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه درخشان است

کارنامه نظام در بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه درخشان است