مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 07:002020-11-13فرهنگي

«گاتهام 2020» نامزدهایش را معرفی کرد/ آغاز فصل جوایز سینمایی


در میان نامزدهای جوایز گاتهام امسال «دارم به پایان چیزها فکر می کنم»، «شاید نابودت کنم» و «نگهبانان» بیشترین نامزدی ها را به خود اختصاص دادند.

- در میان نامزدهای جوایز گاتهام امسال دارم به پایان چیزها فکر می کنم ، شاید نابودت کنم و نگهبانان بیشترین نامزدی ها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از این دی وایر، با اعلام نامزدهای جوایز گاتهام فصل جدید اهدای جوایز سینمایی شروع شد.

این جوایز که با پشتیبانی پروژه فیلم مستقل و برای تجلیل از فیلم های مستقل اهدا می شود امسال سی امین دوره برگزاری اش را جشن می گیرد.

معمولاً جوایز گاتهام آغازگر روندی است که با اهدای جوایز اسکار به پایان می رسد؛ هرچند برندگان گاتهام معمولاً با برگزیدگان اسکار یکی نیستند.

در این رقابت فیلم هایی که با بودجه ای بیش از 35 میلیون دلار ساخته شده باشند جایی ندارند و به همین دلیل فیلم های مطرح سال چون 5 هم خون ساخته اسپایک لی، منک ساخته دیوید فینچر، آسمان نیمه شب ساخته جورج کلونی در این رقابت جایی نیافتند.

امسال گزارش شده بود که 154 فیلم بلند در رقابت جای گرفته اند در حالی که سال پیش تعداد فیلم های این بخش به 138 عنوان می رسید.

در بخش مستند اما مثل سال گذشته 128 فیلم پذیرفته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گاتهام 2020» نامزدهایش را معرفی کرد/ آغاز فصل جوایز سینمایی

«گاتهام 2020» نامزدهایش را معرفی کرد/ آغاز فصل جوایز سینمایی