مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-13اجتماعي

تاسیس 15 مرکز یادگیری در فارس


معاون آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه هم اینک 43 مرکز یادگیری محلی در این استان فعال است، از برنامه ریزی برای راه اندازی 15 مرکز جدید خبر داد.

- بهزاد نوروزی چگینی گفت: تأسیس و راه اندازی مراکز یادگیری محلی بر اساس موقعیت جغرافیایی، آمار بیسوادان و امکان سنجی های انجام شده و آمادگی مسئولان محلی مدنظر قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، نوروزی چگینی خاطرنشان کرد: 15 مرکز یادگیری محلی جدید در شهرستان های بختگان، داراب، فراشبند، زرین دشت، مرودشت، فیروزآباد، سرچهان و بوانات راه اندای می شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اجرای موفق طرح توسعه سواد زنان و دختران عشایر در فیروزآباد، گفت: یکی از اهداف سوادآموزی، آموزش به بزرگسالان جامعه بزرگ عشایری است که به هر دلیلی نتوانسته اند در سنین قانونی دوره ابتدایی را بگذرانند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: جلب و تقویت مشارکت همه دستگاه ها و نهادها به خصوص بخش مردمی و غیردولتی، تقویت احساس مسئولیت اجتماعی، استفاده درست و بهینه از امکانات موجود در محل، تلاش برای همسوسازی خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و هویت بخشی به مسئولان محلی و افراد توانمند با صلاحیت بومی از ارکان مهم مراکز یادگیری محلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس 15 مرکز یادگیری در فارس

تاسیس 15 مرکز یادگیری در فارس