مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-13سياسي

پیش نویس سیاست های برنامه هفتم توسعه نیمه آذر به صحن مجمع تشخیص ارائه می شود


رییس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، از ارائه پیش نویس سیاست های برنامه هفتم توسعه اقتصادی کشور به صحن علنی مجمع تا نیمه آذر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از صداوسیما، محمد سعیدی کیا رییس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از ارائه پیش نویس سیاست های برنامه هفتم توسعه اقتصادی کشور به صحن علنی مجمع تا نیمه آذر خبر داد.

وی با تبیین روند بررسی این پیش نویس گفت: این سند با اقدام کمیته های هفتگانه کارشناسی وابسته به کمیسیون زیربنایی دبیرخانه مجمع با بهره مندی از مشارکت کارشناسی دستگاه های مختلف اجرایی و نخبگان در 18 جلسه این کمیسیون تدوین و نتایج بررسی این کمیته ها تصویب شد.

وی افزود: البته ما می دانستیم که، چون ایده های مرتبط با سیاست های برنامه هفتم از جانب رهبر معظم انقلاب ابلاغ نشده، ممکن است مصوبات این کمیته های هفت گانه نیاز به بازنگری داشته باشد، اما برای این که کار ها عقب نیفتد به تدوین پیش نویس سیاست های برنامه هفتم توسعه پرداختیم.

سعیدی کیا اضافه کرد: در این چارچوب طبق اطلاعاتی که از دیدگاه های رهبر معظم انقلاب در خصوص این سیاست ها داشتیم بررسی سیاست ها را در 18 جلسه پیش بردیم و نتایج آن را در سه جلسه ویژه کمیسیون زیربنایی در مجمع به ریاست حجت الاسلام مصباح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس سیاست های برنامه هفتم توسعه نیمه آذر به صحن مجمع تشخیص ارائه می شود

پیش نویس سیاست های برنامه هفتم توسعه نیمه آذر به صحن مجمع تشخیص ارائه می شود