مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-13سياسي

ماجرای تخریب مقبره ملک المتکلمین چه بود؟


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه تخریب مقبره ملک المتکلمین شایعه است، گفت: بازسازی مقبره در دستورکار این سازمان قرار دارد و تاکنون اقدامات تملیکی خوبی دراین خصوص انجام شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، برزین ضرغامی درباره ماجرای تخریب مقبره ملک المتکلمین اظهارداشت: تاکنون 3 اقدام اساسی در خصوص بازسازی و مرمت این مقبره انجام شده است.

در این مقبره، یک سرایدار به همراه خانواده اش بیش از 50 سال زندگی می کردند و حتی ادعای مالکیت بخشی از مقبره را داشتند که در آن ساخت و ساز انجام شده بود.

در گام اول برای این خانواده محل مناسبی تهیه شد و سپس فضای اقامت سرایدار تخریب و به فضای مقبره افزوده شد.

وی افرود: بخش زیادی از مراحل مرمت و بازسازی قبرهای موجود در مقبره ملک المتکلمین به پایان رسیده است و مراحل نهایی در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: علاوه بر اقدامات فوق، شهرداری در راستای ایجاد دسترسی بیشتر و بهتر به مقبره، ساختمانی را همجوار با آن خریداری کرد و آن را به عنوان قلمرو به این مقبره تاریخی افزود.

ضرغامی با بیان اینکه اقدامات عمرانی بیمارستان لقمان هیچ گونه دخالتی در حریم مقبره ندارد، بیان کرد: همکاری و تعامل خوبی با مسؤولین بیمارستان داریم و تاکنون چندین جلسه مشترک برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخریب مقبره ملک المتکلمین چه بود؟

ماجرای تخریب مقبره ملک المتکلمین چه بود؟