مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 17:002020-11-13سياسي

ناگفته هایی از فعالیت های گروهک عامل حمله تروریستی اهواز


تشکیلات تروریستی گروهک «حرکه النضال العربی التحریر الاحواز» در سال 1376 شمسی با پوشش فعالیت های سیاسی، فرهنگی و در قالب یک حزب غیرقانونی و فاقد مجوز در ایران آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا نوشت: سرکرده گروهک تروریستی حرکه النضال در شرایطی دستگیر شد که این گروهک در بیش از دو دهه فعالیت عامل شهادت و مجروح شدن بیش از 450 نفر از هموطنان بوده است.

وزارت اطلاعات روز پنجشنبه در بیانیه ای از دستگیری فرج الله چعب سرکرده گروهک تجزیه طلب حرکه النضال و عامل اصلی حمله تروریستی خونین 31 شهریور سال 97 اهواز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

در حادثه تروریستی 31 شهریور سال 1397، تروریست ها در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، این آیین و مردمی که نظاره گر رژه بودند را مورد حمله مسلحانه قرار دادند که 25 نفر شهید و 68 نفر زخمی شدند.

تشکیلات تروریستی گروهک حرکه النضال العربی التحریر الاحواز در سال 1376 شمسی با پوشش فعالیت های سیاسی، فرهنگی و در قالب یک حزب غیرقانونی و فاقد مجوز در ایران آغاز به کار کرد.

حبیب جبر نبگان سرکرده این گروهک تروریستی با همکاری سایر اعضای متواری به اروپا و آمریکا اعضای این گروهک را تشکیل می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از فعالیت های گروهک عامل حمله تروریستی اهواز

ناگفته هایی از فعالیت های گروهک عامل حمله تروریستی اهواز