مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 06:252020-11-14پزشكي

یک متخصص: خستگی، سردرد و آبریزش را جدی بگیرید


توصیه جدید و جدی ما به مردم مراجعه به سامانه 4030 در صورت مشاهده علائم بیماری همچون خستگی، سردرد، آبریزش خفیف، گلودرد، بدن درد و بی حالی است.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 81 بیمار کرونایی جدید در سطح بیمارستان های استان گیلان بستری شدند، اظهار کرد: همچنین 60 بیمار سرپایی که نیاز به بستری نداشتند را شناسایی کردیم.

وی مجموع بیماران بستری در سطح بیمارستان های استان را 422 نفر دانست و افزود: از این تعداد 90 بیمار بدحال شدند و به مراقبت های ویژه نیاز دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه اکنون همه مردم می دانند باید ماسک بزنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و شستن دست ها را جدی بگیرند، اضافه کرد: توصیه جدید و جدی ما به مردم مراجعه به سامانه 4030 در صورت مشاهده علائم بیماری همچون خستگی، سردرد، آبریزش خفیف، گلودرد، بدن درد و بی حالی است.

حیدرزاده، همچنین از مردم خواست به جای مراجعه به بیمارستان ها به یکی از مراکز 16 ساعته خدمات جامع سلامت مراجعه کنند و گفت: ازدحام در بیمارستان کار درستی نیست؛ البته شاهد هراس و گریز افراد از بیمارستان هستیم و متاسفانه بیماران با حال بد مراجعه می کنند، اما اگر با سامانه 4030 به موقع تماس بگیرید، با دریافت راهنمایی مناسب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متخصص: خستگی، سردرد و آبریزش را جدی بگیرید

یک متخصص: خستگی، سردرد و آبریزش را جدی بگیرید