مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 06:452020-11-14سياسي

بنیان تمدن اسلامی براساس حکمت متعالی علامه طباطبایی بنا شود


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اهمیت پایه ریزی و تشکیل تمدن اسلامی، تاکید کرد که بنیان های این تمدن اسلامی باید براساس حکمت متعالی علامه طباطبایی، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اهمیت پایه ریزی و تشکیل تمدن اسلامی، تاکید کرد که بنیان های این تمدن اسلامی باید براساس حکمت متعالی علامه طباطبایی، بنا شود.

آیت الله لطف الله دژکام در وبینار بزرگداشت علامه طباطبایی با بیان اینکه، آیت الله علامه طباطبایی بزرگ مرد علم، تفسیر و حکمت و تاثیر گذار در حرکت علمی جهان اسلام بود، گفت: سالروز رحلت این علامه بزرگ فرصت خوبی برای همه کسانی که دغدغه برای پیشرفت و عظمت اسلام و جهان اسلام و کشور اسلامی دارند که دور هم بنشینیم و سر سفره پر برکت این دانشمند بزرگ آنچه را که باید برای تحقق آرمان های دینی ما انجام شود بازخوانی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام گفت: یکی از ویژگی های علامه طباطبایی به فرموده آیت الله جوادی آملی، ترویج و دنبال کردن تفکرات علامه طباطبایی به وسیله شاگردان این عالم بزرگ بود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به وضعیت حکمت و فلسفه در شیراز بیان کرد: در طی دهه های اخیر معمولا کسانی که میدان دار حرکت فرهنگی و دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیان تمدن اسلامی براساس حکمت متعالی علامه طباطبایی بنا شود

بنیان تمدن اسلامی براساس حکمت متعالی علامه طباطبایی بنا شود