مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-14فرهنگي

فراخوان ششمین جشنواره ملی اسباب بازی منتشر شد


فرآیند گام به گام برگزاری ششمین جشنواره ملی اسباب بازی به صورت مجازی با انتشار فراخوان بخش مسابقه این رویداد فرهنگی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تکمیل فرم های مربوط، اسباب بازی های خود را از تاریخ 20 آبان تا روز 20 آذر برای شرکت در بخش رقابتی این جشنواره ثبت و معرفی کنند.

اسباب بازی های معرفی شده به دبیرخانه قرار است در دو مرحله انتخاب و داوری شود، همچنین این اسباب بازی ها و سرگرمی ها از منظر کیفیت تولید، طراحی، بسته بندی، گرافیک و تصویرسازی و دارا بودن ویژگی های شناختی داوری خواهد شد و از اسباب بازی های راه یافته به مرحله داوری نهایی نیز تقدیر خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی، شورای نظارت بر اسباب بازی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی را برگزار خواهند کرد.

در این زمینه مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون توضیح داد: بخش رقابتی، بخش علمی شامل برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی، نمایشگاه های تخصصی و بازار اسباب بازی، بخش های متنوع ششمین جشنواره اسباب بازی است که به ترتیب در بازه زمانی آبان تا پایان سال 1399 برگزار می شود و فراخوان بخش های دیگر جشنواره به تدریج اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ششمین جشنواره ملی اسباب بازی منتشر شد

فراخوان ششمین جشنواره ملی اسباب بازی منتشر شد