مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-14سياسي

بنیان تمدن اسلامی بر اساس حکمت امام(ره) و رهبری پیش برود


اگر بنیان های تمدن اسلامی بر اساس حکمت متعالی حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و آیت الله طباطبایی حرکت کندبه نفع اسلام ناب، - شیراز - نماینده ولی فقیه در فارس گفت:اگر بنیان های تمدن اسلامی بر اساس حکمت متعالی حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و آیت الله طباطبایی حرکت کندبه نفع اسلام ناب،تمدن اسلامی را پیش خواهیم برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در وبینار بزرگداشت علامه طباطبایی با بیان اینکه، آیت الله علامه طباطبایی بزرگ مرد علم، تفسیر و حکمت و تأثیر گذار در حرکت علمی جهان اسلام بود، گفت: سالروز رحلت این علامه بزرگ فرصت خوبی برای همه کسانی که دغدغه برای پیشرفت و عظمت اسلام و جهان اسلام و کشور اسلامی دارند که دور هم بنشینیم و سر سفره پر برکت این دانشمند بزرگ آنچه را که باید برای تحقق آرمان های دینی ما انجام شود بازخوانی کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های علامه طباطبایی به فرموده آیت الله جوادی آملی، ترویج و دنبال کردن تفکرات علامه طباطبایی به وسیله شاگردان این عالم بزرگ بود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به وضعیت حکمت و فلسفه در شیراز بیان کرد: در طی دهه های اخیر معمولاً کسانی که میدان دار حرکت فرهنگی و دینی در سومین حرم اهل بیت (ع) بوده اند از هواداران حکمت و معرفت بوده اند و این ظرفیت برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیان تمدن اسلامی بر اساس حکمت امام(ره) و رهبری پیش برود

بنیان تمدن اسلامی بر اساس حکمت امام(ره) و رهبری پیش برود