مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-14سياسي

هرکجا پای آمریکا و رژیم صهیونیستی باز شد، امنیت از آنجا رفت


هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان اصفهان و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه اصفهان درمحکومیت عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان اصفهان و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه اصفهان در محکومیت عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: برقراری صلح - عدالت و حفظ کرامت انسانی از جمله اصول اساسی و فطری است که همواره جامعه جهانی برای نیل به این اهداف تلاش کرده است.

  در ادامه اضافه شده است: با این حال همواره افراد گروه ها و دولت هایی در طول تاریخ بوده اند که در جهت دستیابی به منافع خود این اصول را نقض کرده اند، یکی از بارزترین موارد نقض صلح - عدالت و کرامت انسانی اشغال سرزمین فلسطین بدست رژیم غاصب صهیونیستی است.

در این بیانیه تصریح شده است: در دهه چهلم قرن بیستم، بر اساس توطئه غربی با سردمداری انگلیس، فلسطین غصب شد و به زور سلاح و کشتار و فریب، به جماعتی که عمدتاً از اروپا مهاجرت داده شده بودند، واگذار شد؛ این غصب بزرگ که در آغاز با کشتار جمعیِ مردم بی دفاع در شهرها و روستاها و راندن مردم از خانه و کاشانه خود به کشورهای دیگر همراه بود با ویران کردن خانه ها و مزارع، دستگیری و شکنجه مردان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکجا پای آمریکا و رژیم صهیونیستی باز شد، امنیت از آنجا رفت

هرکجا پای آمریکا و رژیم صهیونیستی باز شد، امنیت از آنجا رفت