مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-14اقتصادي

شبکه فاضلاب خیابان امامزاده ابراهیم بازسازی شد


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان قم از اصلاح و بازسازی خط انتقال فاضلاب خیابان امامزاده ابراهیم در محدوده ایستگاه A12 متروی قم با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهدی نظر زاده از اصلاح و بازسازی خط انتقال فاضلاب خیابان امامزاده ابراهیم در محدوده ایستگاه A12 متروی قم خبر داد و گفت: این پروژه در راستای افزایش و ارتقای ایمنی ایستگاه مترو و به درخواست سازمان قطاری شهری و بر اساس مصوبات استانداری قم با همکاری راهنمایی و رانندگی استان اجرایی شد.

وی محدوده اجرای این پروژه را حدفاصل تقاطع خیابان سوم خرداد تا 20 متری مطهری اعلام و خاطرنشان کرد: اصلاح و بازسازی این خط انتقال 800 میلی متری از طریق روش پیشرفته لوله شکافی و لوله رانی انجام شد.

 معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای قم با بیان اینکه در روش لوله شکافی و لوله رانی حداکثر 10 درصد مسیر عملیات لوله گذاری، حفاری می شود، یادآور شد: در این روش تنها ابتدا و انتهای هر مسیر اجرای پروژه، حفاری شده و به وسیله دستگاه، لوله های جدید جایگزین لوله ها فرسوده و قدیمی می شوند.

 وی به مشکلات اجرای لوله گذاری به روش های معمول از جمله ریزشی بودن مسیر، پرسازی مسیرهای ریزش کرده قبلی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه فاضلاب خیابان امامزاده ابراهیم بازسازی شد

شبکه فاضلاب خیابان امامزاده ابراهیم بازسازی شد