مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-14دانش

ساخت جلیقه های ضدگلوله فوق سبک در دانشگاه آزاد کرمانشاه


براساس آمارها، سالیانه نزدیک به صد هزار جلیقه ضدگلوله در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد.

- ساخت "جلیقه های ضدگلوله" فوق سبک در دانشگاه آزاد کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه براساس آمارها، سالیانه نزدیک به صد هزار جلیقه ضدگلوله در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد.

نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای محافظت ویژه، حافظان محیط زیست، حافظان جنگل ها و حیات وحش و همچنین ورزشکاران رشته های تیراندازی از جمله افرادی هستند که به واسطه تهدیدات احتمالی و به منظور محافظت از جانشان به جلیقه های ضدگلوله نیاز دارند.

دکتر افشین زین الدینی رییس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه که چندسالی است در زمینه طراحی و ساخت جلیقه های ضدگلوله فوق سبک ورود کرده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وارداتی بودن بخشی از این تجهیزات، گفت: از سال 1389 فعالیتم را در حوزه کامپوزیت های پایه پلیمری آغاز کردم و طرح های مختلفی را تا پنج سال پیش در تیم تحقیقاتی پرفسور شکریه در دانشگاه علم و صنعت انجام دادم.

این محقق جوان کرمانشاهی افزود: سال 1396 کارگاه کامپوزیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه راه اندازی شد و طی چندسال اخیر دانشجویان زیادی فعالیت های تحقیقاتی را در حوزه کامپوزیت ها در این کارگاه انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت جلیقه های ضدگلوله فوق سبک در دانشگاه آزاد کرمانشاه

ساخت جلیقه های ضدگلوله فوق سبک در دانشگاه آزاد کرمانشاه