مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-14اقتصادي

افزایش فروش کتاب های دیجیتالی ناشران بریتانیا


همچنان که مردم در دوران کرونا و قرنطینه به مطالعه کتاب روی آورده اند آمار فروش کتاب های دیجیتالی ناشران بریتانیا افزایش یافته است.

- همچنان که مردم در دوران کرونا و قرنطینه به مطالعه کتاب روی آورده اند آمار فروش کتاب های دیجیتالی ناشران بریتانیا افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، با وجود افزایش آمار فروش کتاب های الکترونیکی و صوتی ناشران بریتانیا در دوران کرونا، در پی تعطیلی مدرسه ها و کسب و کارها در دوران مرحله نخست قرنطینه ناشی از ویروس کرونا، آمار فروش جهانی کتاب های چاپی ناشران بریتانیا در شش ماهه نخست سال جاری با کاهش روبه رو بوده است.

کتاب های دیجیتالی ناشران بریتانیا به مدت شش سال متوالی با کاهش فروش روبه رو بودند، اما امسال با افزایش فروش این نوع کتاب در داخل بریتانیا و کشورهای خارجی، سال متفاوتی برای کتاب های دیجیتالی بوده است.

فروش کتاب های صوتی که در سال های اخیر با استقبال مواجه شده بود در نیمه نخست سال جاری با 42 درصد افزایش به 56 میلیون پوند رسید.

به این ترتیب با درنظر گرفتن مجموع فروش کتاب های الکترونیکی و صوتی ناشران بریتانیا در نیمه نخست سال جاری، می توان گفت آمار فروش این نوع کتاب ها به رکوردشکنی بیشترین فروش در تاریخ نزدیک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فروش کتاب های دیجیتالی ناشران بریتانیا

افزایش فروش کتاب های دیجیتالی ناشران بریتانیا