مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-14اجتماعي

وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک غرب زیر ذره بین محیط زیست تهران


مسئول گشت و پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار با اشاره به بازدید از محدوده منطقه 2 و تصفیه خانه فاضلاب شهرک غرب گفت: بر اساس بررسی های انجام شده بوی نامطبوعی از این تصفیه خانه استشمام نمی شود.

- مسئول گشت و پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار با اشاره به بازدید از محدوده منطقه 2 و تصفیه خانه فاضلاب شهرک غرب گفت: بر اساس بررسی های انجام شده بوی نامطبوعی از این تصفیه خانه استشمام نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس موسی نژاد با اشاره به اینکه یکی از نقاط حساس و استراتژیک موجود در محدوده منطقه 2، تصفیه خانه فاضلاب شهرک غرب است گفت: طی بازدیدی مشترک با همراهی کارشناس معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست تهران از تمامی نقاط تصفیه خانه فاضلاب شهرک غرب پایش به عمل آمد.

وی با بیان اینکه از خروجی پساب نمونه گیری و به آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ارسال شد تا از طریق آزمایشگاه معتمد پاسخ نمونه گیری اعلام شود، تصریح کرد: برابر گشت و بازدید انجام شده بوی نامطبوع استشمام نشده است و سرریز پساب هم از طریق خط لوله متناسب با خروجی به سمت تصفیه خانه جنوب هدایت می شود.

مسئول گشت و پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار در ادامه اظهارکرد: با اجرای طرح توسعه و ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهرک غرب، ظرفیت فاضلاب ورودی به 127


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک غرب زیر ذره بین محیط زیست تهران

وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک غرب زیر ذره بین محیط زیست تهران