مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-14سياسي

فارس 5 عنوان برتر در حوزه کتابخوانی ملی را آن خود کرد


در مراسم ملی بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در سال 1399 استان فارس 5 عنوان برتر کشوری در حوزه انجمن ها، خیرین و کتابخوان برگزیده را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم ملی بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار ظهر شنبه به صورت مجازی با تقدیر از برگزیدگان حوزه کتابخانه های عمومی برگزار شد و سهم استان فارس در این آیین ملی 5 برگزیده بود.

در این آیین انجمن کتابخانه های عمومی استان فارس به ریاست عنایت الله رحیمی، استاندار فارس به عنوان انجمن کشوری برگزیده و تقدیر شد همچنین انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان های قیروکارزین و خرامه استان فارس نیز به عنوان انجمن های برتر معرفی شدند.

صادق عظیمی، خیر کتابخانه ساز شهرستان گراش به عنوان خیر برگزیده و فاطمه رضایی عضو کتابخانه عمومی شهرستان خرم بید به عنوان کتابخوان برگزیده ملی شناخته شدند.

به دنبال انتخاب انجمن کتابخانه های عمومی استان فارس به عنوان انجمن برتر در آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، عنایت الله رحیمی، استاندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب، به تشریح عملکرد این انجمن پرداخت.

رشد 31 درصدی فضاهای کتابخانه ای در فارس از ابتدای دولت تدبیر و امید استاندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی استان فارس در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس 5 عنوان برتر در حوزه کتابخوانی ملی را آن خود کرد

فارس 5 عنوان برتر در حوزه کتابخوانی ملی را آن خود کرد