مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 14:152020-11-14سياسي

سردیس و یادمان شهدا در قم برای زائران ایرانی و خارجی جذابیت دارد


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت:ساخت سردیس و یادمان های شهدا علاوه بر ماندگاری و جلوه های بصری زیبا، از جذابیت خاصی برای شهروندان و زائران داخلی و خارجی برخوردار است.

- مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت:ساخت سردیس و یادمان های شهدا علاوه بر ماندگاری و جلوه های بصری زیبا، از جذابیت خاصی برای شهروندان و زائران داخلی و خارجی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسن یزدی نژاد پاسداشت شهدای انقلاب و دفاع مقدس در سطح شهر تأکید کرد و گفت: اقدام سازمان زیباسازی شهرداری قم در ساخت و نصب 12 یادمان شهدای قم یکی از حرکت های هنری و زیبا در پاسداشت یاد شهداست.

پیش تر نیز ساخت سردیس مفاخر ایران در شهرهای دیگر با استقبال مواجه شده بود و این اقدام که برای نخستین بار در قم با یاد شهیدان انجام می شود، اقدامی ارزشمند است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم افزود: ساخت سردیس و یادمان های شهدا علاوه بر ماندگاری و جلوه های بصری زیبا، از جذابیت خاصی برای شهروندان و زائران داخلی و خارجی برخوردار است.

یادمان های شهدا در خیابان انقلاب قم نصب خواهند شد.

شهروندان با تماشای نمادهای شهدا در پیاده راه انقلاب هم یاد و خاطره شهدا برای آن ها زنده می شود و هم دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را الگوی خود قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس و یادمان شهدا در قم برای زائران ایرانی و خارجی جذابیت دارد

سردیس و یادمان شهدا در قم برای زائران ایرانی و خارجی جذابیت دارد