مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 15:402020-11-14فرهنگي

کتاب هایی به پیشنهاد میرجلال الدین کزازی


میرجلال الدین کزازی با معرفی کتاب های «کیمیاگر» و «تنگنا» گفت: آن چه دو داستان «کیمیاگر» و «تنگنا» را از نگاه بسیار دور و فراخ به هم پیوند می دهد آن است که داستان آکنده از رخدادهای پی درپی است که زنجیره وار به دنبال یکدیگر می آیند؛ - میرجلال الدین کزازی با معرفی کتاب های کیمیاگر و تنگنا گفت: آن چه دو داستان کیمیاگر و تنگنا را از نگاه بسیار دور و فراخ به هم پیوند می دهد آن است که داستان آکنده از رخدادهای پی درپی است که زنجیره وار به دنبال یکدیگر می آیند؛ رخدادهای رازآمیز و شگفت انگیز که خواننده را ناچار می دارند از پی گرفت داستان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، میرجلال الدین کزازی، نویسنده، مترجم و شاهنامه پژوه با پیوستن به پویش کتابخوانی ملی که توسط این سازمان برگزار شده است، بیان کرد: در این روزها دو کتاب خوانده ام که دل پسند من افتاده است.

اگر با نگاه دور و بسیار فراخ به این کتاب ها بنگریم می توانیم همانندی هایی در میانه آن دو بیابیم و بر پایه آن دو کتاب را با یکدیگر بسنجیم.

او افزود: یکی از این کتاب ها داستانی است نوشته نویسنده ای ایرانی؛ داستانی که سالی پیش از آن که من پای به جهان بگذارم، نوشته شده و به گونه پاورقی در هفته نامه ای به چاپ می رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب هایی به پیشنهاد میرجلال الدین کزازی

کتاب هایی به پیشنهاد میرجلال الدین کزازی