مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 22:202020-11-14فرهنگي

برگزاری هفته فیلم اروپا؛ راهی برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، چند سالی می شود که دیگر ردپای برخی سفارتخانه های اروپایی در برگزاری بعضی از برنامه ها و حتی جشنواره های فرهنگی و هنری کشور به صورت آشکارا به چشم می خورد و حتی این کشور ها علنا اقدام به اعطای نشان های هنری به .

- شاید از نگاه بسیاری برگزاری هفته فیلم اروپا در کشورمان یکی از اتفاقات عادی در حوزه تبادل فرهنگی و هنری و آشنا شدن با فرهنگ کشور های شرکت کننده به شمار رود، اما وقتی به هدف راه اندازی موسسه اوینیک را نگاهی می اندازیم، متوجه می شویم که بیش از اینکه دست اندرکاران این برنامه بخواهند مردم را در جریان فیلم های روز کشورهایشان بگذارند، به دنبال پیاده کردن اهداف غیرفرهنگی شان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، چند سالی می شود که دیگر ردپای برخی سفارتخانه های اروپایی در برگزاری بعضی از برنامه ها و حتی جشنواره های فرهنگی و هنری کشور به صورت آشکارا به چشم می خورد و حتی این کشور ها علنا اقدام به اعطای نشان های هنری به برخی از هنرمندان داخلی می کنند، متاسفانه در این مسیر نیز هستند هنرمندانی که کسب این نشان ها را حاکی از بالا بودن درجه هنری شان می دانند! این قبیل رفتار های به ظاهر هنری تعدادی از سفارتخانه ها در داخل کشور نشان دهنده برنامه ریزی دقیق آن ها برای نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته فیلم اروپا؛ راهی برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم

برگزاری هفته فیلم اروپا؛ راهی برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم