مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 03:552020-11-15سياسي

برگزاری رزمایش «سلامت احسان» در سیستان وبلوچستان


مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی، رزمایش «سلامت احسان» با هدف توزیع 38 هزار بسته بهداشتی در سطح استان برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی، رزمایش سلامت احسان با هدف توزیع 38 هزار بسته بهداشتی در سطح استان برگزار می شود.

علیرضا راشکی، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این رزمایش از 25 آبان ماه در استان آغاز می شود، افزود: بسته های بهداشتی شامل پنج عدد ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست و همچنین یک لیتر مایع ضدعفونی کننده سطوح است که میان افراد نیازمند در شهرها و روستاهای کمتر برخوردار استان که در وضعیت بحرانی قرار دارند، توزیع خواهد شد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان اظهار کرد: طبق بررسی ها، گروه هایی که بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند عبارتند از دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول، رفتگران و مردم ساکن حاشیه شهرها؛ بنابراین این گروه ها در اولویت قرار دارند و کار توزیع را با همکاری گروه های جهادی به انجام خواهیم رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش «سلامت احسان» در سیستان وبلوچستان

برگزاری رزمایش «سلامت احسان» در سیستان وبلوچستان