مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 05:202020-11-15سياسي

نماینده مجلس: تبعات کرونا تا 40 سال در زندگی مردم می ماند


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به 9 ماه از شروع بیماری کرونا می‌گذرد و تنها 50 درصد از یک میلیارد یورویی که قرار بود در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد، محقق شده است.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اعمال محدودیت مشاغل از ساعت 18 که توسط ستادملی مبارزه با کرونا طی یک هفته اخیر اعمال شده است، گفت: معتقدم محدودیت‌های تردد و پروتکل‌های سختگیرانه باید به طور جدی ادامه پیدا کند؛ چراکه اگر به اقدامات کشورهایی که توانسته‌اند در مقابل تبعات کرونا کمترین هزینه را بدهند نگاه کنید، انجام همین پروتکل‌های سختگیرانه به آن‌ها کمک کرده است.

نماینده نوشهر و چالوس با بیان اینکه پروتکل‌ها نه برای یک یا دو هفته بلکه به مدت چهار الی پنج ماه باید ادامه پیدا کند، افزود: روزانه بالای 400 نفر به رحمت خدا می‌روند و شناسایی بیماران جدید طی 24 ساعت از مرز 11 هزار نفر گذشته است و بروز موردهای جدید به مراتب خطرناک‌تر از تعداد فوتی‌ها است، بنابراین مردم باید در جریان تبعات این بیماری قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی که جان خودش را از دست می‌دهد یک خانواده برای خودش دارد که فقدانش می‌تواند عوارض اجتماعی را برای اعضای خانواده‌اش به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: تبعات کرونا تا 40 سال در زندگی مردم می ماند

نماینده مجلس: تبعات کرونا تا 40 سال در زندگی مردم می ماند