مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-15سياسي

عدم همکاری اداره کل شهرسازی برای تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس گیلان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان گفت: پیگیری و اراده ای از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان برای حل مشکل زمین معوض پروژه باغ موزه دفاع مقدس وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور صبح یکشنبه در جلسه شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه قرار است در طول سال از یک میلیون رزمنده تقدیر شود، بیان کرد: دستگاه ها امسال با اراده خاصی در حوزه دفاع مقدس ورود کردند و به صورت ویژه هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به وضعیت یادمان های شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: تاکنون پیکر 131 شهید گمنام دفاع مقدس در 50 نقطه گیلان تدفین شده که در 37 نقطه از نقاط مذکور یادمان های خوبی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در 13 نقطه استان ساخت یادمان شهدا در دست پیگیری بوده و در شش نقطه یادمان شهدا در دست ساخت است، گفت: در هفت نقطه از استان، یادمان ها در دست طراحی است و از متولیان این کار درخواست داریم این موضوع را تسریع ببخشند زیرا در چند نقطه فرآیند ساخت بسیار طولانی شده است.

مصطفی پور با انتقاد از طولانی شدن روند ساخت یادمان شهدای گمنام در شهرک ماسوله، خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز طراحی این یادمان انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همکاری اداره کل شهرسازی برای تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس گیلان

عدم همکاری اداره کل شهرسازی برای تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس گیلان