مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-15سياسي

کتابی در دنیای اسلام به اندازه المیزان تاثیرگذار نبوده است


مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به کیفیت نگارش المیزان و نقاط قوت این تفسیر علامه طباطبایی گفت: کتابی در دنیای اسلام به اندازه این کتاب تاثیرگذار نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد رحلت علامه سیدمحمدحسین طباطبایی که در محل دارالقرآن این علامه در قم برگزار شد، با اشاره به کیفیت نگارش المیزان و نقاط قوت این تفسیر علامه طباطبایی اظهار کرد: کتابی در دنیای اسلام به اندازه این کتاب تاثیرگذار نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه همه کتب و ظرفیت های قرآنی امروز مدیون علامه طباطبایی و تفسیر گران سنگ ایشان است افزود: علامه با اینکه کتاب خیلی کم داشت اما همیشه برای ما این سوال است که اینهمه اطلاعات ایشان از کجا آمده است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: براساس بررسی ها اطلاعات ایشان یک بخشی منابعی است که در المیزان اسم نیاورده ولی در کل آن تاثیر دارد و یک بخش هم منابعی است که علامه گاهی اندک و بدون ذکر نام از آنها استفاده کرده یا مورد نقد قرار داده است.

وی تصریح کرد: یک بخش هم کتاب هایی است که در اختیار عامه مردم نبوده و علامه به انها دسترسی داشته و در نگارش المیزان استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی در دنیای اسلام به اندازه المیزان تاثیرگذار نبوده است

کتابی در دنیای اسلام به اندازه المیزان تاثیرگذار نبوده است