مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-15سياسي

انتقاد چند باره نمایندگان از وزارت نیرو/ ظلمی که به لرستان روا می شود


عدم تخصیص آب به لرستان و اجرایی نشدن پروژه های سدسازی موجب شده که بارها نمایندگان این استان از عملکرد وزارت نیرو انتقاد کنند، اما گویا گوش شنوایی در این رابطه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نمایندگان این دوره مجلس قطعاً باید در رابطه موضوع تخصیص آب لرستان کاری انجام دهند، اظهار داشت: آنچه حق مردم لرستان در این رابطه بوده باید گرفته شود چرا که منجر به رشد اقتصادی و رونق حوزه کشاورزی استان می شود.

این چه ظلمی است که در حق مردم لرستان صورت می گیرد؟ وی با تاکید بر اینکه این حق مسلم لرستان، با احداث سدها در مناطق مختلف استان باید گرفته شود، افزود: سد معشوره سد بسیار مهمی است و اگر احداث می شد شاهد خسارت 14 هزار میلیارد تومانی سیلاب به لرستان نبودیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اعتبارات را برای احداث سدها باید هزینه کرد تا هم شاهد وقوع سیلاب ویرانگر نباشیم و هم آب مورد نیاز استان در حوزه های شرب، صنعت و کشاورزی تأمین شود، ادامه داد: این چه ظلم و سو مدیریتی است که در حق لرستان صورت می گیرد؟ حجت الاسلام مبلغی، گفت: مطالبه ما از وزارت نیرو با جدیت تمام این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد چند باره نمایندگان از وزارت نیرو/ ظلمی که به لرستان روا می شود

انتقاد چند باره نمایندگان از وزارت نیرو/ ظلمی که به لرستان روا می شود