مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:002020-11-15فناوري

ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت استان یزد افزایش یافت


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در نشست هماهنگی اپراتورهای تلفن همراه از رشد شش درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه و صعود یک پله ای استان یزد در شاخص ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت مشترکین سیار خبر داد.

- محمدرضا پاکدل با اشاره به آخرین گزارش آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در حال حاضر استان یزد با بیش از یک میلیون و 700 هزار مشترک فعال تلفن همراه دارای ضریب نفوذ 147 درصد است.

وی با اشاره به صعود یک پله ای استان در شاخص ضریب نفوذ اینترنت پر سرعت مشترکین سیار، افزود: در سه ماهه دوم سال جاری ضریب نفوذ استان از 86 درصد به 91 درصد رسیده است.

این مسئول با تاکید بر لزوم توسعه و ارتقا کیفی شبکه تلفن همراه در استان، همکاری بیشتر بین اپراتورها در حوزه سایت شیرینگ، احداث سایت های جدید چند اپراتوره با هدف ساماندهی و تجمیع دکل ها و همچنین استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های زیرساختی را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، پاکدل در پایان ضمن تشکر از تلاش اپراتورهای تلفن همراه برای بهبود وضعیت ارتباطی استان اظهار کرد: برای جلب رضایت شهروندان و بهبود وضعیت، لازم است تعامل و هم افزایی بیشتر بین اپراتورها مبنای کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت استان یزد افزایش یافت

ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت استان یزد افزایش یافت