مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-15ورزشي

کشتی گلوگاه نیازمند پوست اندازی است


رییس هیئت کشتی مازندران با بیان اینکه کشتی ایران سابقه طولانی در دنیا دارد، گفت: کشتی گلوگاه نیازمند پوست اندازی در رده های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عسکری محمدیان صبح دوشنبه در مراسم معارفه رییس هیئت کشتی گلوگاه با اشاره به اینکه کشتی ایران سابقه طولانی در دنیا دارد و مدال آوری ورزش ایران بر دوش کشتی بوده است، گفت: هیئت کشتی گلوگاه باید یک برنامه طولانی مدت داشته باشد و در رده نونهالان ونوجوانان و بخش مربیان پوست اندازی کند.

محمدیان افزود: بسیاری از قهرمانان به دلیل شَم مربیگری مربیان به موفقیت هایی دست یافتند اما امروز مربیان باید هم شَم مربیگری و هم علم آن را داشته باشند وهیئت استان نیز برگزاری دوره های مربیگری در دستور کار دارد.

فریدون کلبادی نژاد فرماندار گلوگاه نیزبا اشاره به اینکه باید از افراد مختلف با رویکردهای مختلف در کادر هیأت استفاده شود تا شاهد پیشرفت باشیم، تصریح کرد: باید از ظرفیت شهری و روستایی برای توسعه کشتی شهرستان استفاده شود.

وی احصای مشکلات کشتی شهرستان و برنامه ریزی برای رسیدگی به آنها را ضروری دانست و اظهار داشت: باید برای گروه های مختلف از جمله پیشکسوتان، رده های مختلف سنی، مربیان وداوران هیئت برنامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گلوگاه نیازمند پوست اندازی است

کشتی گلوگاه نیازمند پوست اندازی است