مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:302020-11-15اقتصادي

صدور نخستین پروانه گردشگری کشاورزی در فارس


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از بهره برداری از اولین طرح گردشگری کشاورزی در استان خبر داد.

- سید موید محسن نژاد گفت: نخستین طرح گردشگری کشاورزی فارس با نام دلارام در روستای سجل آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خرامه به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فارس، او ادامه داد: این طرح با مساحت بیش از 16 و نیم هکتار و با سرمایه گذاری بیش از 800 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

محسن نژاد افزود: مزرعه نمونه پرورش بز شیری فرانسوی با ظرفیت هزار رأس، مزرعه پرورش بز شیری آلپاین تلاقی با ظرفیت 500 رأس، مزرعه پرورش شتر شیری، کارخانه بسته بندی شیر و پنیر بز و مزرعه پرورش پولت تخم گذار با ظرفیت 75 هزار قطعه و مرکز ذخیره ژنی توران تیهو به عنوان مرکز مهارت آموزی در بخش نظام مهندسی کشاورزی از جمله فعالیت های این مرکز گردشگری کشاورزی است.

معاون گردشگری فارس خاطرنشان کرد: امید است که با آشنایی با حیوانات مزرعه ای به ویژه برای کودکان و نوجوانان زمینه کارآفرینی در آن ها نهادینه شود و گردشگران علاقه مند به حوزه کشاورزی با ماهیت چنین مراکز تولیدی و تحقیقاتی و آموزشی بیشتر آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور نخستین پروانه گردشگری کشاورزی در فارس

صدور نخستین پروانه گردشگری کشاورزی در فارس