مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-15دانش

محوریت سیاست های فرهنگی دانشگاه ها انس با قرآن و تعمیق باورهای دینی است


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اعلام کرد: در سیاست های حوزه فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فراگیر شدن فضای قرآنی، انس با قرآن و تعمیق باورهای دینی در میان دانشجویان اهمیت فراوان دارد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اعلام کرد: در سیاست های حوزه فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فراگیر شدن فضای قرآنی، انس با قرآن و تعمیق باورهای دینی در میان دانشجویان اهمیت فراوان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در افتتاحیه جشنواره قرآنی مُلک که در بیت علامه طباطبایی در قم برگزار شد، در ارتباطی برخط، ضمن گرامیداشت سالروز بزرگداشت علامه طباطبایی عنوان کرد: امید است که ما بتوانیم آنچه را که ایشان سال های سال مورد توجه و پژوهش قرار داده اند در فضاهای دانشگاهی و مراکز آموزش عالی به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: تلاش ما و مسئولان دانشگاه ها بر این است که تنوع بیشتری به فضاها و فعالیت های قرآنی در دانشگاه ها دهیم تا فرصت کافی برای مشارکت حداکثری دانشجویان عزیز در این برنامه ها را محیا سازیم.

دکتر غفاری ادامه داد: قرآن کتابی آسمانی است که برای هر زمان و هر مکانی، در هر شرایطی سخنی برای گفتن دارد و راهگشای تمام امور است؛ لذا تمامی فعالیت ها قرآنی در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوریت سیاست های فرهنگی دانشگاه ها انس با قرآن و تعمیق باورهای دینی است

محوریت سیاست های فرهنگی دانشگاه ها انس با قرآن و تعمیق باورهای دینی است